Sleepless.

Sömnlösa nätter börjar bli en vana nu. Somnar alltid när jag kommer hem från skolan, vilket gör det väldigt svårt att somna när man ska sova. Suck. Imorgon ska jag iallafall till sjukgymnasten efter skolan, äntligen! Ska bli så skönt att börja där och få mina övingar så jag kan börjar få tillbaka mitt ben , haha. Börjar seriöst tröttna på det här nu. Men, finns inte så mycket att göra, bara vara så himla försiktig som möjligt så jag slipper operera knäskålen och kan blrja gå som vanligt så snart som möjligt. Det är typ drömmen just nu!

Det underbara är att vi har typ inga läxor, så underbart att bara kunna gå hem och lägga sig i sängen och vara som en död säl. Underbart! Imorgon ska jag dock som sagt till sjukgymnasten efter skolan, men det blir inte jobbigt, ska bara bli skönt. Sen ska jag hem och skriva på hyllningstalet alla i klassen ska hålla inför klassen på svenskan på onsdag. Larvigt, men jag är nästan klar. Nä, nu måste jag ta och försöka sova. Hinner iaf få ungefär 6 timmars sömn, jag brukar kunna överleva dagen då, och som tur är är tisdagar korta. Imorgon har jag dock nationella i kemi, labb. Inte så kul, men det är bara en timme, sen är det över och jag kan släppa Np kemi, underbart var ordet.

Nu är det bara matten kvar att oroa sig för.. suck.

Pussar och godnatt.

Saknar min plutt. På onsdag får jag träffa han förhoppningsvis.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu