Saving, only for the good.

Usch va jag är riktigt trött på skolan just nu. Inte ''skoltrött'' som alla verkar vara året runt, utan jag verkligen spyr av tanken på att gå till skolan. Jag går till skolan, som en zombie, sitter bara och glor, går hem och sover. Inte så roligt. Känner att påsklovet kommer bli underbart. För att inte tala om sommarlovet. Denna sommar kommer bli lugn. Ska inte göra någonting, resa, sova, ligga långa dagar på balkongen och sola, sova . Ja, inte så mycket mer. Kommer vara bara med mig själv typ. Konstigt nog så ser jag inget negativt med det. Blir lugn av att tänka tanken. Nästa sommar kommer bli väldigt hektiskt. Då flyttar jag utomlands, ska hinna komma in i livet att leva där, ja, det kommer bli kul, men stressigt.

Det känns som att , bara 9:an tar slut så börjar mitt liv äntligen, på riktigt! Allting går så sakta. Men samtidigt läskigt fort. Till det positiva.

Idag har jag iallafall inte gjort någonting. Varit i skolan, kom hem och somnade. Väcktes av mamma som köpt hem mat, åt och ligger nu som en död säl i sängen och kollar på the simpsons. Klockan 9 ska jag kolla på 30 grader i februari. Sedan sova. Så skönt. Nej, usch känner att livet är segt just nu. Har gjort illa knät, skolan dödar mig, och ...



Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu