Ett år

Helt sjukt,
Om ungefär ett år,
kommer jag inte finnas här längre,
utan en plats där värmen  finns.
Syftar inte på himlen,
utan på samma plats, bara lite mer åt det varma hållet,
slippa allt detta skit ,
verkligen få en nystart!
Där ingen vet vem jag är,
där ingen har någon som helst aning om vad jag gjort i tidigare liv,
jag kan omvandlas till den människan jag vill vara,
för ingen kommer något märka,
dem känner mig ju inte ,
jag vet att det är rätt,
och det komme rbli rätt,
jag hoppas,
och jag tror faktiskt det!

Åh, svamligt inlägg, men jag fick reda på en sån underbar sak idag!
Visst ställdes vissa planer in, men jag känner att detta är så mycket viktigare! Jag är så nervös,jag är lycklig, blir lite förvirrad av situationen, men innerst inne så vet jag att detta är rätt, det är såhär mitt liv ska se ut! Jag kommer ångra mig så mycket sen när jag sitter där, 80 år gammal , och inte gjort ett skit med mitt liv. Nä, usch va tråkigt. Jag se helt enkelt inte en framtid i Sverige. Kommer alltid se det som mitt hem, men inte som mitt första hem. Mer som ett andra. Jag tror att det här kan göra mig till en bättre person, för .. jag tror att det är det här som behövs för att jag ska ändras. till det bättre. Men vad vet jag ? ag an

Ska iallafall inte sova inatt, är sjukt pigg, och jag kommer inte kunna somna.
Senare ikväll ska RF ha tjejmiddag, det ska bli mysigt! Ska springa ner till forum på dagen och inhandla en fin liten present till min homie!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu