Sommar.

Åh som jag saknar sommaren. Visst, jag älskar julen. Det är supermysigt med julafton, julkänslan, snön och nyårsafton, men det finns hundra mer anledningar till att älska sommaren. Kunna bada och sola hela dagarna, åka ut till kompisars landställen, åka till farmor i skåne och bara vara.. Äta glass i solen, ta långa promenader i skogen längs vattnet med hundarna, åka ut långt ut på ekerö och ha picknik, åka till waxholm och käka glass, värmen, bära shorts och svala klänningar. ÅH.

Längtar till sommaren såå mycket, får nya hunden, få bada med kompisar, åka ut till Rfs landställe, åka till Skåne, åka till Nennes landställe, bada och sola hela dagarna vid tanto, äta glass i stora mängder, långa sovmorgnar, vakna upp av att solen lyser på ens ansikte. Slippa feta jackor och mössa.

Gud så underbart! Slippa skolan och all den jävla stressen den bär med sig. Slippa alla jävla läxor, kunna njuta i 10 veckor och bara ... vara. Gud så underbart. Jag nästan gråter av lycka när jag tänker på hur underbar den här sommaren kommer bli. Förhoppningsvis den bästa sommaren hittils.

Blev så lycklig idag när solen lyste och ännu mer snö smälte. Nu är det bara för våren att komma och all denna jäkla snön att försvinna. Längtar tills vårblommorna börjar komma, tills man kan gå i converse och skinnjacka och en tunn sjal. Längtar ills man kan sätta sig i kungsträdgården och kolla på dem vackra körsbärsträden och bara mysa. Man får säga vad man vill, men innerst inne så vet alla , ALLA att sommaren är bäst.

Sommaren ger mest lycka, och alla dagar är ljusa, inga mörka deprimerande nätter.

Nä, nu gäller det bara för sommaren att komma, jag är sååå redo, och jag vill ha det nuuuuuuuuuuu...

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu