Okej skärpning

Jag har en tendens, som jag alltid har haft. Och det är att skriva en LÅÅÅÅÅNG lista på allt jag vill ha här i världen, men sen aldrig fullfölja den, alltså jag är för slö för att komma på sätt att tjäna ihop pengarna och få dem.

Så nu ska jag göra en riktig lista på vad jag ska köpa / få för att göra något.

På nummer 1 är det iphone 4s, vilket jag kommer få om mina betyg håller sig som dem är just nu tills skolan slutar.

Nummer 2, ja då får det bli datorn, eftersom mongot inte klarar av att hantera en dator.

Vi börjar så, inte en för lång lista alltså.

Sådär. Nu måste jag sova! Juste, blev deprimerad. Trodde det var fredag imorgon. Sadface.




Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu