Morgondagens planer.

Imorgon är det skola som vabligt mellan 8- halv två. Det är så skönt att vi slutar tidigt på fredagar! och det blir en lugn dag tror jag. På morgonen har vi matte, sedan historia, vilket jag tycker är ganska kul, sedan engelska book circle sak, lunch, svenska( skriva klart en strindberg uppsats) och sedan No fysik.

När jag kommer hem så ska jag väl ta något att äta och sedan plugga fysik :) Vi har ett fysik läxförhör nästa vecka som jag inte vill få dåligt på!

Nu ska jag borsta tänderna och sova.

Puss!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu