Love

Vet ni vad jag älskar? Nks julskyltning! den är alltid så fin och väldigt vacker! Dem visade den för första gången i söndags, och jag var där i lördags .. typiskt. Men jag hade tänkt att tvinga med mig en kompis bara för att glo på julskyltningen, köpa en klocka och äta deras underbara (underbara är inte tillräckligt för att förklara min kärlek till dem där mackorna ) och bara gå runt och kolla lite. Se om man hittar julklapp till mamma och pappa :)

Åh jag ÄLSKAR julen! Det är det bästa jag vet!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu