Gymnasiemässan

Om ungefär en vecka, för att vara exakt , den 24 november är det dags för gymnasiemässan! Gud, det är ju helt sjukt. Kommer ihåg i ettan då min lärare berättade att det var någon mässa man skulle på, men det kändes så avlägset, men nu är det dags. Dock är jag väldigt förberedd, har kollat upp flera skolor och jag vet precis vilka skolor jag ska gå på öppet hus. Mitt första val är Östra real. Har velat gått där nu ända sen i sjuan. Men vi får se , har lite tid på mig att tänka!

Östra real skolan.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu