Gymnasiemässa

Dagen har spenderats på Stockholms mässan, närmare besämt Gymnasiemässan. Det var otroligt mycket folk och det blev jäkligt varmt , men det var jäkligt kul faktiskt! Jag gick runt hela tiden med Rf :) Vi vill ungefär detsamma med gymnasiet och båda har bestämt sig för att söka in på Östra real eftersom det var den skolan som lockade oss mest och den verkade verkligen skitbra! Var hundar procent säker på den innan jag gick dit, men när jag väl kom dit och fick prata med eleverna vart jag ännu mer säker. Känns superkul! Tog broshyrer från alla gymnasier typ, haha. Vill ju verkligen veta att jag gör rätt.

På min gymnasielista står dessa på topp 5 :

1. Östra real.
2. Sjölin
3. Klara Norra
4. Nacka gymnasium
5. Bernadottegymnasium

Alla dessa verkar jättebra och alla var jätte trevliga och snälla, men jag vill ändå helst gå på Östra ! Det hade allt jag vill ha med en skola. + jag vill gärna gå inne i stan!

Jag skulle gått dit tillbaka i helgen, men jag och Rf stannade kvar längre än alla andra så vi känner oss nöjda :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu