Fysik.

Har ett ganska så stort fysik läxförhör på fredag så sitter som en galning och pluggar in alla 13 sidor. Jag kommer nog vara hemma imorgon också för jag mår fortfarande inte bra, så då får jag se till att gå upp tidigt så jag kan plugga hela dagen, även om jag inte går i skolan måste jag ju plugga in allt för jag måste gå på fredag..

Somnar nog till ett avsnitt av 90210. Eftersom jag slutat kollat på the lying game eftersom jag sett slut på alla avsnitt som kommit ut måste jag ha en annan serie att vara beroende av.. haha.


Passande?

Tumblr_lvfnqczj5o1r0fq3go1_500_large

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu