Där släpptes ett kilo från mitt hjärta

Gud va skönt. Jag har oroat mig så länge,så himla länge för allt detta. Jag har mått dåligt, kännt mig illamående, varit orolig och nervös. Mått dåligt. Men jag har kollat upp det och fixat allt nu. Jag känner mycket bättre självkänsla och jag mår mycket bättre. Jag har stressat ihjäl mig för ingenting. Jag behöver inte vara någon jag inte är. Jag vet vad jag hör hemma och behöver inte låtsas som många andra kommer att göra. Sätta falska mål som dem själva vet dem aldrig kommer kunna klara! Visst, jag kommer inte tillhöra den fina klassen som ni anser. Men samtidigt, vi får se hur det går för dem som tror något, och får reda i sista sekunden att det inte kommer lyckas. Det kommer kännas som ett slag i magen, ett hårt slag i magen. Jag kanske inte är den som har klarast framtid just nu. Men jag känner mig realistisk och jag kommer kunna klara allt så bra om jag bara kämpar. Och jag har varit duktig. Men jag kommer inte skratta dig rakt upp i ansiktet, jag kommer inte se ner på dig. Jag kommer tycka synd om dig. Jag kommer tycka så synd om dig som ser ditt liv rasa ihop. Bara för att du vill något som är helt ömöjligt för dig själv. Är det verkligen smart? Men puss på dig. Du kommer kunna få ett bra liv lilla vän om du bara slutar leka något du aldrig kommer att kunna vara, någon du aldrig varit.

Skärp dig nu.

Tumblr_lpjs9zc65a1qkct9do1_500_large_large

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej Nicole

2011-12-01 @ 16:56:11

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu