Slö

Det här är nog det tråkigaste lovet jag har någonsin haft. Det enda jag gör på dagarna är att dricka cola och sitta i soffan. Som tur är så följer jag med Nenne till sundsvall på måndag , då blir det iallafall några dagar som blir roliga! Har precis varit ute med chico och ska börja skriva på den jäkla novellen. Jag förstår inte hur våra lärare tänker? Kan vi inte få ett lov utan läxor?

Novellen ska innehålla 2000 ord och jag har inte en aning om vad jag ska skriva om , men det är väl lika bra att börja nu, så kan jag gå igenom texten tusen gånger för att få den så perfekt som möjligt. Hehi.

Tumblr_lwytx3m1wt1r97zjwo1_500_large


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu