Rolig önskelista.

Skrev en önskelista idag och satte upp på kylan. Det enda som stod var :

Från mamma och pappa :

Pengar

Mormor och morfar :

Pengar

Farmor och farfar :

Pengar

kusiner :

pengar

gudmor : pengar.

Alla mina släktingar tycker jag är skittråkig när jag fyller år eller det är julafton för jag är den enda ungen som inte önskar mig presenter. Det är ju inte precis lika kul att ge kuvert.. haha.

Men va fan.. det är ju skönare att köpa det man vill själv. Right?

Tumblr_lw7kthppmy1qghfooo1_500_large_179200207_large


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu