Planer och förändringar

Idag har varit en väldigt skön dag. I skolan har vi bara haft lektioner där vi fått reda på våra betyg och jag har höjt mig något radikalt sen i åttan vilket gör mig väldigt glad! Vi kollade även på en film och bara tog det lugnt, så det är skönt ! Har heller inga läxor.

Imorgon ska jag sova hos Nenne och ha myskväll med hundarna. Det är något som jag behöver känner jag..
På lördag ska jag först på släktmiddag hos min mormor och sedan sova hos Elin .

På söndag ska jag bara ta det lugnt, handla lite julklappar och ligga i sängen och kolla på serier. Låter som en bra helg tycker jag.

Tumblr_ls4w5kiqdp1qei95oo1_500_large


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu