Memories

När man bara sitter stilla i sängen och inte tänker på någonting får jag alltid massa flashbacks. Jag saknar mellanstadiet, jag saknar den känslan av att inte behöva bry sig om något, inte behöva ta ansvar. Saknar vännerna man umgicks med och min gamla lägenhet och... jag saknar allt.

Då ville jag bli äldre och få mer ansvar och bli mer självständig, men nu , förstår jag ärligt talat inte vad jag tänkte med. Men man var liten och dum. Jag njöt nog aldrig riktigt ordentligt av den tiden. Och det ångrar jag.

383870_241822312538346_174070399313538_575854_1449880203_n_large


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu