Livet blir inte alltid som man tänkt sig.

Jag hatar förändringar. Det är det värsta jag vet . Jag vill ha mina nära och kära där jag vet att dem finns och jag vill ha mina saker som dem är . Jag gillar inte när saker förändras drastiskt. Jag börjar bara må dåligt och stänger bara in mig själv. Men ibland måste jag verkligen få mig själv att förstå att allting varar inte för alltid. Det har väl med ödet eller karma att göra, men detta gör det inte rättvist. Jag kan bli skitförbannad ibland när jag tänker på vad mina föräldrar tvingade mig att gå igenom, genom att köpa honom. Genom att ge mig honom. Han jag skulle älska i 16 år. Han som skulle bli min bästa vän. Men dem menade väl, det gjorde dem. Men jag hatar förändringar. jag hatar det. Det finns massor av saker jag vill ha i livet, men inte förändringar. Jag vill ha mitt lilla svensson liv med mina vänner, min familj och min hund (djur) . Tyvärr vill livet inte likadant. Så vi får se hur lång tid det tar innan mitt liv kommer förändras drastiskt. Det kan dröja veckor, månader, eller år. Jag ber för år.

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu