Jullov!

Ja, som rubriken lyder så är det nu JULLOV! kan det bli bättre? imorgon bitti när mina brorsor går upp till skolan ligger jag kvar och sover i sängen. Skönt! Känner mig så lycklig över allting just nu, denna termin har varit jobbig, men ingenting mot vad som väntas i vår. Jag har fått dem betygen jag ville ha för denna termin och jag kommer in på gymnasiet jag vill , lycka! Nu ska jag bara njuta. Jag ska sova länge och bara vara lycklig. Jag älskar julen (L)

Tumblr_lwiiufuola1qcatheo1_500_large

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu