Julafton

Dagen har varit bra. Började med att jag vaknade av att mina föräldrar väckte mig vid tio och gav mig den första presenten, en Iphone 4s ! Åt sedan en mysig frukost och sprang sedan ner i forum med pappa för att köpa skal och sånt där appstore kort för att kunna köpa låtar osv. Senare åkte vi vidare till kyrkogården där vi tände ljus för min gammelfarmor och gammelmorfar som båda dog för snart 4 år sen. Sedan vart det mysigt julfirande med släkten. Imorgon ska jag skriva lite på en novell som ska skrivas klart till den 13 januari. Sedan kommer några släktingar över på middag. Lovet är underbart. längtar inte alls till skolstarten. Dock vill jag ha ett nytt år. Nytt år med nya möjligheter, då jag bara ska fatta kloka val. 2012 ska bli mitt bästa år, och förhoppningsvis går jorden inte under den 21 december, haha.

Fick iallafall en Iphone 4s, dkny parfym ( äpplet ) med body lotion och några tusenlappar att shoppa för . Love!

Nu ska jag sova.

Puss

Happy_holidays_rockefeller_center_large


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu