Ja vad ska man säga?

En sak jag hatar med mig själv är att om jag somnar efter 00.00 så kan jag sova hur länge som helst. Imorgon är en speciell dag. Det är dan före dopparedan, och i min familj har vi det alltid extra mysigt då! Jag och mamma ska ner och shoppa, handla inför julafton och sedan spela bingolotto på kvällen ( lite töntigt med bingo kanske, haha, men en tradition! ). Jag har massa att fixa imorgon. Jag ska städa mitt rum , som btw ser ut som ett bombnedslag, jag ska fixa ute hos kaninburen, duscha, handla sista julklapparna, ja och massa annat. Då kan jag inte sova till tre som idag. Jag får väl dygna idag så somnar jag i bra tid imorgon!

Ska lägga mig ner i min sköna säng och kolla på massor av sex and the city avsnitt, har boxen som tur är, haha!

God natt till er alla andra!

384402_311415828890786_278030472229322_1023955_881414681_n_large

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu