Hunnit vända om dygnet redan?

Nej, inte riktigt, jag ska försöka gå och lägga mig nu. Det sköna är att jag har ingen tid att passa imorgon eftersom det är JULLOV. Lycklig tjej eller vad? Sitter iallafall och kollar runt på olika iphone skal. Det står mellan flera olika men jag har ingen aning om vilken jag vill ha ! Vill ha ett skal med färgen rosa, lila eller turkos och gärna glitter eller något sött. Inte diamanter. Sist jag hade ett diamant skal till min 3gs lossnade alla så skalet vart skitfult.

Dessa vill jag iallafall ha :







Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu