En vinter utan jul.

Jag vaknar upp. Känner glädjen sprida sig i hela kroppen. Man blir varm inombords av att tänka på vad som väntas. Jag sträcker på mig och tar på mig en morgonrock. Går ut i köket där det vankas julfrukost och presenter. Det luktar gröt och julskinka i köket. Alla är glada, för det är julafton. Jag kollar ut för att se snön falla.
Jävla Stockholm. När får vi vår snö? Förra året var det en meter hög snö utan för mitt fönster. Men nu? All I want for christmas, is Snooooooow!

Man får säga vad man vill om sommaren, hur mysig och varm den är. Men ingen årstid slår vintern.

Tumblr_lpevg15lhv1qe0pd9o1_500_large

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu