Dålig uppdatering

Ja, men ärligt talat så har jag ingenting att uppdatera er om. Jag sover, äter och sedan sover lite till. Inte så intressant. Igår hade vi släktmiddag , vilket var väldigt mysigt. Idag vaknade jag vid 17.00 så jag har inte gjort så mycket idag. Pratade med nenne om resan till sundsvall, inte så mycket mer. Köpte hem en kofta och en söt blus för pengarna jag fick på julafton. Imorgon känner jag för att åka in till stan och ta en fika, men alla verkar ignorera mig? Hm.

Får väl åka in själv? haha nej.

Om en vecka åker jag till sundsvall iallafall. Det blir mysigt! där finns det snö iaf!...

Nu vill jag faktiskt ha sommar ...

Tumblr_lwtlpwed1b1r65ptxo1_500_large

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu